Hvorfor er en hjemmeside vigtig? et spørgsmål som har huseret i mange år, og som der også har været mange svar på gennem tiderne. I starten var det de mest fremmelige firmaer som fik et website. De var moderne og visuelle – fik øje på mulighederne for at markedsføre sig på internettet. Senere opdagede flere og flere virksomheder, at internettet var kommet for at blive, og de fulgte hurtigt efter ”first moverne” – dem, der gør det først, og er lidt mere fremadskuende. Vi kan kalde dem followers, eller følgerne, som opdagede, at det gav pote for de første med et website. Og så er der endnu en stor gruppe af firmaer, der stadig ikke har fået et website. Spørgsmålet er ikke, om man har eller ikke har, men mere hvorfor?

Hjemmeside og grafik er det nye udtryk

Fordi de andre har et, er for mange et svar. Det oplever vi tit hos Opulent. Et uundgåeligt onde. Hvis bare svaret så havde været – fordi telefonbogen er udgået, så var der en plausibel forklaring. Men efterhånden er det ved at gå op for virksomheder, at en forretning er svær at drive, uden en internetprofil. At man kan søges og findes på internettet, og at man kan profilere sig, og dermed blive en synlig kundemulighed. Det er en moderne virksomhed godt klar over. Begreberne website, grafik og visuel identitet er nød til at indgå i virksomhedens strategi, for at holde på, og få nye kunder. Det er din virksomheds nye udtryk, og det som kunderne leder efter. På internettet. Det er et faktum. Virksomheder der vælger et website fra, fravælger også en fremtid. Det er forudsigelsen hos mange eksperter, og den deler vi også hos Opulent. Vores råd er – få et website. Om end så ikke for andet end en erstatning for telefonbogen.

Den bedste løsning har visuel identitet

Er din virksomhed ved at lukke ned, skal du ikke have et website. Men har du planer, om at drive virksomhed i mange år, skal du have et. En virksomhed kan ikke findes af kunderne, hvis ikke den optræder på internettet. Og når du skal på nettet, kan du lige så godt vælge den bedste løsning først. Den dårlige løsning vil nemlig betyde det samme som ikke at være på internettet. Sådan er virkeligheden bare. Find en partner som for eksempel Opulent, og få implementeret visuel identitet, med bedste grafik og opbygning i dit nye website. Mød dine kunder dér hvor de forventer du er. Integrer dit website med de sociale medier, bliv moderne og udvid kunderelationen. Website eller ikke, betyder i fremtiden virksomhed eller ikke.

Kunderelationer betyder at være dér, hvor kunderne er, og at de kan identificere sig med det du står for. Din profil, din service og dit udtryk. Med en visuel identitet der matcher dit marked, så er du godt på vej ind i fremtiden. Det bliver afgørende for alle virksomheder, hvordan de formår at tilpasse sig kundernes behov og deres adfærd. Derfor et råd til alle virksomheder – gå all-in, vent ikke for længe, og vælg de bedste rådgivere og partnere, som ved, hvad de snakker om.

Syntes du at have fundet ud af at du vil have en hjemmeside? Skriv til os her.